به همراه اطلاعات تازه؛ قاتلان ۳ نفر هستند | همسر مهرجویی ابتدا موفق به فرار شده بود!

ویدیو | فیلم چگونگی قتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شد!

در این خبر تصاویری از منزل داریوش مهرجویی در کرج محل وقوع جرم همراه با توضیحات پلیس درباره نحوه قتل ایشان را مشاهده می‌کنید.
ویدیو | فیلم چگونگی قتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شد!
کد خبر : ۴۷۴۴۷

سردار قنبری، رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در خانه تخریب نشده است؛ یعنی یا در باز بوده و یا بسته، ولی قفل نبوده است. به طور کلی تمام در‌های ورودی باز بوده اند. تاکید می‌کنیم که عامل یا عاملان با زور وارد خانه نشده اند. درگیری اولیه در سالن رخ داد و جسد داریوش مهرجویی با صورت روی زمین افتاده بود. همسرش در اتاق بوده یعنی فرار کرده و داخل اتاق در را بسته است.

وی گفت: لکه‌های خون چنین حکایت می‌کنند که همسر داریوش مهرجویی پشت در اتاق مانع ورود قاتل شده و در نهایت جنازه زن کنار تخت افتاده بود. دخترشان ساعت ۱۰ و نیم شب با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفته بود که ساعت ۲ و نیم بعد از ظهر برای رفتن به گالری نقاشی از خانه خارج شده بودم و وقتی ساعت ۱۰ و نیم به خانه مراجعه می‌کنم با این صحنه مواجه می‌شوم.

او تاکید کرد: پول، اسناد، بودند، ولی اینکه چیزی سرقت شده یا نه مشخص نیست، ولی هنوز آماری داده نشده است. دختر این خانواده از سرقت پول چیزی را اعلام نکرده است. زمان کشف نهایی این پرونده را نمی‌توان اعلام کرد، ولی نیرو‌ها عزمشان را جزم کرده اند و تمام توان علمی شان را به کار گرفته اند. امیدواریم که در زمان کوتاهی به نتیجه برسیم، چون همین الان تجزیه تحلیل‌های علمی و آزمایشگاهی شروع شده است. تا زمان آزمایش‌ها و تحقیقات به دستمان نرسد، نمی‌توان زمان دقیق به نتیجه رسیدن پرونده را اعلام کنیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر